אמסלם: "בנט אחד המומרים הכי גדולים שהיו למדינת ישראל"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on אמסלם: "בנט אחד המומרים הכי גדולים שהיו למדינת ישראל"

    ח"כ דודי אמסלם בשיחה עם 'קול חי': "בנט מוקצה מחמת מיאוס, אחד המומרים הכי גדולים שהיו למדינת ישראל. קפץ מצד לצד, שיקר את כל העולם, אם היה אזרח רגיל, היו מכניסים אותו לכלא על שקרים, הונאה ומרמה"

    חכ דוד אמסלם צילום: פלאש 90
    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ דודי אמסלם פוסל את האפשרות של שיתוף פעולה בין הליכוד לכחול לבן בהקמת ממשלה בראשה יעמוד גנץ. "אנחנו לא עושים מבחני מיצ"ב לאנשים שבאים לממשלה, יש בחירות והציבור קובע. לכן אם גנץ קיבל 8 מנדטים, יש אנשים שהצביעו עבורו וחשבו שהוא יכול להיות באחד התפקידים הבכירים במדינה – ולכן עמדתי האישית פחות חשובה", אומר תחילה אמסלם. "מה שכן חשוב, זה שצריך לחתוך את שיטת הסחיטה באיומים במערכת הפוליטית ולכן אם גנץ רוצה להצטרף לממשלה שלנו מוזמן – בגודלו".

    ואם הוא לא רוצה להצטרף, אלא לקבל את ראשות הממשלה? "אז אני מבחינתי מציע לו שישאר שם", אומר אמסלם בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "גם גנץ יודע שמדובר באיזו אסופה של ילדים קטנים. הוא יודע שעבאס אחד האנשים הכי מסוכנים למדינת ישראל. התנועה האיסלאמית ועבאס מעודדים טרור, התנועה הזו רוצה לחסל את כל היהודים במדינת ישראל".

    לדבריו "אנחנו באנו מכל קצוות העולם להקים מדינה יהודית ופתאום ראש האחים המוסלמים מנהל לנו את המדינה, הוא נוסע למלך ירדן, מתאם איתו עמדות. המלך נותן לו כנראה הנחיות מה לעשות כאן – והוא נכנס לבנט ובנט עושה מה שאומרים לו כי הוא צריך לנסוע בשיירה. הוא לא מתבייש לדבר עם מעודד טרור כזה?"

    ואתם לא דיברתם עם עבאס על הקמת ממשלה? "זו טענה שקרית של השמאל שהם חוזרים עליה כל הזמן, עבאס ארכי שקרן. התפקיד שלו כרגע זה להגיד את זה, כשאנחנו שואלים אותם למה נתתם לו 50 מיליארד – אז הוא ישר משקר ואומר אתם רציתם לתת לי מאה. אם היו נותנים לו מאה הוא היה אומר אתם רציתם לתת לי מאתיים. ככה זה".

    אמסלם הדגיש: "לא היה דבר כזה. אני עמדתי מעל בימת הכנסת ואמרתי למנסור עבאס 'אתה ערבי, כל עוד סיפור הלאומי לא נפתר בינינו אתה לא יכול להיות בממשלה שלנו'. אני אספר לך על מה דיברו איתו – היות ולא הצלחנו להקים ממשלה ביקשנו ממנו לתמוך בבחירה ישירה לראשות הממשלה".

    הוא הסביר: "לשתף פעולה עם מפלגות ערביות בנושאים אזרחיים, כל עוד אתה לא נשען עליהם זה בסדר. ברגע שאתה נשען עליהם הם הופכים להיות הרוכב ואתה הסוס".

    בהמשך, אמסלם תקף: "נפתלי בנט מוקצה מחמת מיאוס, אחד המומרים הכי גדולים שהיו למדינת ישראל. קפץ מצד לצד, שיקר את כל העולם, אם היה אזרח רגיל, היו מכניסים אותו לכלא על שקרים, הונאה ומרמה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      את הריבונות על הגולן ויו"ש כבר החלתם?
      זאת הייתה הבטחת בחירות!!